Reklamácie
Tu máte možnosť stiahnuť si reklamačný formular. Reklamačný formular
Tu máte možnosť stiahnuť si odstúpenie od zmluvy. Odstúpenie od zmluvy
Dokument aj s faktúrou priložte k tovaru alebo pošlite na email: info@queenstore.sk.
Adresa pre zasielanie reklamácii a odstúpení od zmluvy:
Swiss Point, s.r.o. - Queenstore.sk
Areál Prologis
Diaľničná cesta 2, Gate 1, Budova DC2, Brány 22-24
903 10 Senec
Slovensko
Reklamačný poriadok (zodpovednosť za vady, záruka, reklamácia)
obchodnej spoločnosti Solid base intl s.r.o. so sídlom Na Pankráci 30, 140 00 Praha 4, Česká republika, IČO: 02017431, DIČ: CZ02017431 (ďalej len „Predávajúci“) na predaj tovaru prostredníctvom on-line obchodu umiestneného na internetovej adrese queenstore.sk s fyzickými osobami – spotrebiteľmi (ďalej len „Kupujúci“)
I. Všeobecné ustanovenia
- Reklamačný poriadok. Tento Reklamačný poriadok popisuje postup, akým spôsobom pristupovať pri reklamácii tovaru obstaraných od Predávajúceho.
- Povinnosť Kupujúceho zoznámiť sa. Kupujúci je povinný oboznámiť sa s Reklamačným poriadkom ešte pred objednaním tovaru.
- Súhlas Kupujúceho. Uzatvorením zmluvy a prevzatím tovaru Kupujúci súhlasí s týmto Reklamačným poriadkom.
-
Použiteľné predpisy. Vybavovanie reklamácií podlieha ustanoveniam zákona č. 102/2014 Z .z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších zmien a predpisov.
II. Podmienky uplatnenia reklamácie
-
Spôsob uplatnenia reklamácie. Kupujúci je oprávnený reklamáciu uplatniť nasledovne:
kupujúci reklamovaný predmet zašle Predávajúcemu vrátane všetkých jeho súčastí. Kupujúci priloží k reklamovanému predmetu faktúru a reklamačné dokumenty a zašle ich na na adresu Predávajúceho:
Swiss Point, s.r.o.
pre queenstore.sk
prijem tovaru
Areál Prologis
Diaľničná cesta 2, Gate 1, Budova DC2, Brány 22-24
903 10 Senec
Slovensko
- Kontakt na účely reklamácie. Predávajúceho je možné na účely reklamácie kontaktovať aj na telefónnom čísle +420 722 049 204, alebo na emaile: info@queenstore.cz
- Kompletnosť pri odovzdaní. Kupujúci je povinný odovzdať tovar do reklamačného konania kompletný. V prípade, že Kupujúci nedodá tovar kompletný a jeho kompletnosť je nevyhnutná na zistenie existencie reklamovanej vady a/alebo na jej odstránenie, beh lehoty na vybavenie reklamácie začína až dodaním chýbajúcich častí.
- Zaslanie prepravnou službou. V prípade, že Kupujúci bude zasielať tovar Predávajúcemu prepravnou službou, je povinný zabaliť reklamovaný tovar do vhodného a dostatočne chrániaceho obalového materiálu vyhovujúceho nárokom prepravy tak, aby nedošlo v priebehu prepravy k jeho poškodeniu.
- Súčinnosť Kupujúceho. Kupujúci je povinný poskytnúť Predávajúcemu všetku súčinnosť potrebnú na overenie existencie reklamovanej vady a na jej odstránenie.
- Okamžité oznámenie vady. Vadu je potrebné oznámiť Predávajúcemu ihneď potom, čo bola zistená. V opačnom prípade môže mať táto skutočnosť mať za následok, že dôjde k zamietnutiu reklamácie.
- Bežné opotrebenie. Za vadu tovaru sa nepovažuje jeho bežné opotrebenie.
- Vada spôsobená Kupujúcim. Právo z chybného plnenia Kupujúcemu nepatrí, pokiaľ Kupujúci vadu sám spôsobil.
- Potvrdenie o prijatí reklamácie. Predávajúci Kupujúcemu prijatie reklamácie potvrdí.
III. Záručná doba
-
Lehoty na uplatnenie. Kupujúci je oprávnený uplatniť právo z vád v lehote určenej obecným právnym predpisom, ak nedojedná s Predávajúcim lehotu dlhšiu.
IV. Vybavenie reklamácie
-
Lehota na vybavenie. Predávajúci alebo ním poverený pracovník rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Predávajúci reklamáciu vybaví najneskôr do 30 pokiaľ sa s Kupujúcim nedohodnú na dlhšej lehote.
-
Spôsoby vybavenia reklamácie. Reklamáciu je možné vybaviť nasledujúcimi spôsobmi:
a) Kupujúci môže požadovať dodanie novej veci bez vád, pokiaľ to nie je vzhľadom na povahu vady neprimerané.
b) Kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť a požadovať vrátenie kúpnej ceny v prípade, keď nebolo možné vadu tovaru odstrániť výmenou.
- Potvrdenie o vybavení reklamácie. Po skončení reklamačného konania Predávajúci Kupujúcemu potvrdí dátum a spôsob vybavenia reklamácie. V prípade, že bola reklamácia posúdená Predávajúcim ako neoprávnená, má Kupujúci právo na vydanie písomného odôvodnenia zamietnutia reklamácie.
Tento Reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňa 28. 7. 2022
Zmeny reklamačného poriadku vyhradené.
ĎAKUJEME!
VAŠE RECENZIE









